Feedback en leersystemen

Doel

Organisaties overleven op termijn als zij effectief en efficiƎnt blijven. Dit vereist constant leren van de omgeving waarin de organisatie werkt, en van de eigen ervaringen. Leren is echter kostbaar in tijd en middelen. Leerprocessen binnen organisaties dienen daarom consistent te zijn met de lange termijn, strategische doelstellingen van een organisatie. Door leerprocessen zichtbaar te maken worden zij bestuurbaar en beheersbaar door management.

Doelgroep

Midden en senior management van profit en non-profit organisaties.

Aanpak

Wij volgen een praktische werkwijze, waarbij de identificatie en analyse van feitelijke leerprocessen binnen uw organisatie centraal staan. Vanuit die basis wordt nagegaan hoe deze leerprocessen aansluiten op uw organisatiestrategie en hoe deze leerprocessen gestuurd en gestimuleerd kunnen worden.

Effect

Het inbouwen van permanente leerprocessen, en deze sturen in de richting van het strategisch belang van de organisatie heeft effect op de individuele ontwikkeling van uw medewerkers en hun motivatie. U bent ervan verzekerd dat het werk van uw organisatie relevant en effectief blijft.